ГОТУЄМОСЬ ДО УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Поради вчителю, як розвивати творчі здібності обдарованих учнів

1. Підхоплюйте думки учнів та оцінюйте тут же їх, підкреслюючи їхню оригінальність, важливість тощо.
2. Підсилюйте інтерес дітей до нового.
3. Заохочуйте оперувати предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі ідеї.
4. Вчи дітей систематично оцінювати кожну думки. Ніколи не відкидай її.
5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.
6. Не вимагай запам'ятовувати схеми, таблиці, формули, одностороннє рішення, де є багатоваріантні способи.
7. Культивуй творчу атмосферу – учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.
8. Учи дітей цінувати свої та чужі думки, цінно фіксуй їх у блокноті.
9. Іноді однолітки ставляться до здібних дітей агресивно. Необхідно не усунути проблему, а запобігти їй. Найкраще здібній дитині пояснити, що це характерно, і розвивати в неї терпимість і впевненість.
10. Пропонуй цікаві факти, випадки, ідеї.
11. Розсіюй страх.
12. Стимулюй і підтримуй ініціативу, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захопити.
13. Створюй у школі періоди творчої активності, багато геніальних рішень приходити в ті моменти.
14. Створюй проблемні ситуації, що потребують альтернатив, прогнозувань, уяви.
15. Розвивай критичне ставлення.
16. Учи доводити почате до логічного завершення.
17. Впливай особистим прикладом.

Прийом для творчої візуалізації навчального матеріалу та її види. Етапи створення власного скрайбінгу та інтернет-інструменти для підготовки їх відеоверсій.

Який спосіб запам'ятовування для Вас найбільш дієвий? Особисто ви зможете відтворити максимум з прочитаного, почутого чи записаного?
Спеціалісти стверджують, що найкраще сприймається візуальна інформація, вона швидше систематизується, а кольорові образи ліпше запам'ятовуються. Тому пропонуємо вашій увазі метод навчання із залученням яскравої візуалізації.

Що таке скрайбінг

Скрайбінг (з англійської scribe - робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому.

Навіщо потрібен скрайбінг

Головна мета скрайбінгу – допомогти краще опанувати зміст та запам'ятати сенс нової інформації завдяки залученню візуалізації. Головне завдання цього прийому – донести інформацію у максимально зрозумілому і привабливому для слухача форматі.
Тому для створення яскравої картинки залучаються різноманітні типи зображень – малюнки, піктограми, символи, окремі ключові слова (написи, гасла), схеми, діаграми тощо.

НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ АБО ДЕКАДИ ІНОЗЕМНИХ МОВ...



СЦЕНАРІЙ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛІНІЙКИ НА ТИЖДЕНЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ШКОЛІ

English is as wonderful and bright as the butterfly's flight...
Звучить урочиста музика
Ведучий 1 В наш час для того, щоб мати гарну роботу, потрібно знати іноземні мови. Найпоширеніші мови в світі – китайська, англійська, німецька, й деякі інші мови. Але кожна добре освічена людина в світі говорить англійською, бо це – мова спілкування, бізнесу, науки й культури.
Ведучий 2 Англійська мова зараз найпоширеніша мова у світі. Це державна мова в п’яти країнах : Великобританії, Канаді, США, Австралії і Новій Зеландії. Англійська мова – одна з шести офіційних робочих мов Організації Об’єднаних Націй. Це – друга робоча мова в Європейському Співтоваристві. Англійською мовою розмовляють практично у всьому світі кожні сім чоловік з десяти.
Ведучий 3 Німецька мова є першою мовою Європейського Співтовариства. Німецькою розмовляють в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Бельгії. 
Ведучий 4 Україна має зв’язки з багатьма державами. Усе більше прямих контактів встановлюється з країнами Європи, Сполученими Штатами, Великобританією, та іншими англомовними країнами. Багато іноземних делегацій прибуває до нашої країни. В свою чергу наші бізнесмени, туристи, експерти часто виїжджають за кордон. Англійська – мова міжнародного спілкування, тому дуже важливо вивчати її.
Ведучий 5 Німецька мова є рідною для 100 мільйонів людей у всьому світі. Всього німецькою розмовляють близько 120 млн. Перший німецький словник був створений Йоханом Крістофом Аделунгом в 1781 році. А в 1852 році брати Якоб і Вільгельм Грімм почали складати новий словник. Робота над ним була завершена тільки до 1961 році. Зараз він постійно поповнюється новими словами. Граматика ж німецького унормована протягом 19 століття.
Ведучий 6 Англійську мову варто вивчати. Існують відомі вислови : «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина», а також «Нова мова – новий світ». Кожна людина, яка вирушає за кордон , має знайти свій власний шлях в англомовному суспільстві без перекладачів.
Ведучий 7 Увага! Увага! Гості з англомовних та німецько-мовних країн! А тепер нехай звучить англійська та німецька мови!
Great Britain. I am from Great Britain, the country of fogs and rains. Everyone in the world dreams to see Big Ben, Westminster Abbey and Tower. So, visit my country and you`ll stay here forever. Я із Великої Британії, країни густих туманів та дощів. Кожна людина на Землі мріє побачити Біг Бен, Вестмінстерське Абатство і Тауер. Тож відвідайте країну і ви залишитесь тут назавжди.
The USA. Let me introduce myself. I`m from the USA, one of the richest country in the world. We, Americans, are proud of Statue of Liberty, Disneyland and Hollywood, the heart of movie production. So, learn English and visit America. Дозвольте представитись. Я із США, однієї з найбагатших країни світу. Ми, американці, пишаємося Статуєю Свободи, Діснейлендом та Голівудом, колискою кінематографу. Тож вчіть англійську мову та завітайте до Америки.
 Canada. Hello! I am from Canada. It is the country of lakes. Niagara Falls is the best known natural wonder. Canadians love water kinds of sport. If you want to go in for sport, you are welcome to Canada. Привіт! Я живу в Канаді. Це країна озер. Ніагарський водоспад – найвідоміше диво природи. Жителі Канади люблять водні види спорту. Тож якщо ви хочете ними займатися, ласкаво просимо до Канади.  
Australia. I am from Australia. Sometimes it is called Kangarooland or the Lucky Country. Kangaroo is a symbol of Australia. It is interesting that there are animals and plants here which you will find nowhere else. So, if you want to see them, visit my country. Я із Австралії. Інколи її називають землею кенгуру або Щасливою країною. Кенгуруце символ Австралії. Цікаво, що тут є такі тварини і рослини, яких не знайти ніде. Якщо ви хочете їх побачити, приїжджайте в нашу країну.
Scotland. I am from Scotland.It is the country of mountains. Scotland is famous for its Edinburg International Festival and national costume – kilt and musical instrument bagpipe. So, meet in Scotland. Яіз Шотландії. Цекраїна гір. Шотландія відома своїм міжнародним фестивалем в Едінбурзі і музичним інструментом – волинкою. Кілт – їх націльний костюм.Тож зустрінемось у Шотландії.
Ireland. I am from Ireland. Our land is covered with fresh green grass that makes the island so beautiful. The shamrock is the national symbol of Northern Ireland. The shamrock is connected with St. Patrick, Patron Saint of Irelands . We Learn English and welcome to the English-speaking countries. Я з Ірландії. Наша земля вкрита зеленою травою, яка робить острів красивим. Клівер національний символ Північної Ірландії. Клівер пов’язаний з Святим Патріком, святим Ірландії. Ми вчимо англійську мову, завітайте до англомовних країн.
Deutschland. Die BRD ist das grӧste deutschsprache Land und liegt im Herzen Europas.  Die Hauptstadt ist  Berlin mit vielen Sehenswürrdigkeiten : das Branderburger Tor, der Berliner Dom , der Reichstag,  der Fernsehturm und andere. ФРН є найбільшою німецькомовною країною і лежить у самому центрі Європи. Столиця- Берлін з багатьма визначними пам'ятками: Брандербурські ворота , Берлинский кафедральный собор, Рейхстаг, Фернхештурм та інші.
Österreich. Österreich ist ein hochentuickeltes Land in Mitteleuropa. Dieses Land ist fast vollstandig ein Gebirgsland : zwei Dritteldes Landesnehmen die Alpen ein. Österreich ist weltweit als “Land der Kunst und Kultur” anerkannt. Hier finden zahlreiche international Festivals statt. Die Namen der  Österreich Komponisten sind weltbekannt: W.A. Mozart , Joseph Haydn, Franz Schubert ,Johann Strauβ. Австрія - це високо розвинена країна Центральної Європи. Тереторія  майже покрита горами : дві третини країни займають Альпи. Австрія відома у всьому світі як "Країна мистецтва та культури". Тут відбувалися міжнародні фестивалі. Імена австрійських композиторів відомі усім : В.A. Моцарт, Джозеф Гайдн, Франц Шуберт, Йоганн Штраус.
Die Schweiz. Die Schweiz ist ein kleines europǟisches Land im südlichen Mitteleuropa. In der Schweiz gibt es vier Staatssprachen: Deutsch, Franzӧsisch, Italienisch ,Rǟto Romanisch. Das Land liegt in den Alpen und ist seensreich. Weltberühmt sind die Schweizer Uhren, die Schweizer Banken , die Schweizer Schokolade. Швейцарія маленька європейська країна в південній частині  Центральної Європи. У Швейцарії є чотири офіційні мови: німецька, французька, італійська і рето-романська. Країна розташована в Альпах і багага озерами. Всесвітньовідомими є  швейцарські годинники, швейцарські банки, швейцарський шоколад.
Lichtenstein. Lichtenstein ist das kleinste deutschsprachige Land . Es ligt zwischen  der Schweiz und Österreich. An der Spitze steht der Fürst .Im Winter ist Liechtenstein ein bekanntes  Wintersportziel. Das Land hat keinen Flughafen , keinem Hafen , keine Armee. Ліхтенштейн - найменша німецькомовна країна. Вона знаходиться між Швейцарією та Австрією. Країною править князь. Взимку Ліхтенштейнвідоме місце для зимових видів  спорту. У країні немає ні аеропорту, ні гавані, ні армії.
Luxemburg. Groβherzogtum  Luxemburg existiert als Staat seit 1839 und das einzigeHerzogtum in der weet.Das Land ist ein groβes Finanzzentrum Westeuropas. Hier gibt es die grӧste  Anzahl von Banken in der Welt. Im Land spricht man 3 Landessprachen: Deutsch, Franzӧsisch und Luxemburgisch. Велике князівство Люксембургу існує як держава з 1839 року, і єдиним князівством у світі. Країна є великим фінансовим центром Західної Європи. Тут нараховується найбільша кількість банків у світі. У країні 3 державні мови: німецька, французька та люксембурзька.
Увага! Увага! Сьогодні у нашій школі розпочинається Тиждень англійської мови!
Хлопчик: О, знову Тиждень! Знову англійської! Знову часи дієслова,нудьга….
Під звуки маршу виходить Королева, а з нею 3 учні: ведучі та перекладач.
Хлопчик: Ой, напевно Королева англійська? Той, як його, Hello!
Королева: Hello. My friend!!!
Do you love the English language as I love it? English is my childhood friend, my life companion, assistant, counselor, my psychologist, a teacher, a guide and a first love. It cannot get old, go out of fashion, it is always fresh and dynamic. It politely opens its doors and gives you the opportunity to be yourself.
Перекладач : Чи любите ви англійську мову так, як люблю її я? Англійська мова – друг мого дитинства, супутник у житті, помічник, порадник,, психолог, учитель, дороговказ і просто перше кохання. Вона не може постаріти, вийти із моди, вона завжди свіжа і динамічна. Вона ввічливо відкриває свої двері та дає нам можливість бути собою.
Хлопчик: Це все звичайно добре, але для чого нам її так старанно вивчати? Це ж не українська мова, тут вистачить і кількох слів.
Королева втрачає свідомість, її допомагають прийти до тями.
Really? To learn it means at least to avoid such situations:
Перекладач : Учити треба для того, щоб хоча б уникнути подібних ситуацій:
An Examination.
Teacher. Come in, please!
Student. Пліз… А, поліз!.. Лізти?.. У камін?.. Чи під камін?..
Teacher. Sit down.
Student. Цить, даун?! Я ж іще нічого не сказав!.. Май нем із Вася!
Teacher. Are you ready?
Student. Май нейм із Вася!
Teacher. Are you ready, Вася?
Student. Та ні, я не вредний, я спокійний…
Teacher. Your first question, please.
Student. Знов каже: лізь
Teacher. Begin!
Student. Ні, так чи біжи, чи лізь?!
Teacher. Вася! Be attentive! Listen to me!
Student. Та шо ви переймаєтесь! Мій батько теж лисий і не переживає!
Teacher. Speak!
Student. Ну спіть так спіть, можна й подрімати…От душевна жінка!..
Teacher. Answer. Your first question is ”My Holiday”.
Student. Холіди… Не турбуйтесь, не холодно.
Teacher. I have understood.
Student. Ні, нема застуди! Навіть нежиті немає!
Teacher. And how do you think, what mark can I give you?
Student. Синк… мак… Який я вам синку, який мак?! Я що, наркоман?!
Teacher. Oh, he is so stupid!
Student. Ступа… Тупо… Чому тупо? Я ж усе розумію, що ви кажете!..
Teacher. What are you doing?!
Student. Вам дує? Я зачиню вікно!
Teacher. The second question!
Student. Який сєкінд хенд!?. Це нове!
Teacher. Read the text! Read!
Student. Ридати?.. Можна й заридати, аби помогло… Я на історії
пробував – не помагає.
Teacher. Слухай-но, Васю! Іди краще геть, поки ми обоє не заридали!
Student. О! А він, виявляється, наш.
Королева: I’ll continue with your permission . A lot of books are written in English. For example, well-known authors William Shakespeare, Arthur Conan Doyle, Lewis Carroll wrote their works in English but they are known all over the world. The same can be said about music. Let me mention the Beatles, Rolling Stones, Sting.
Перекладач:  З вашого дозволу, я продовжу. Англійською мовою написано багато книг, які стали культовими. Наприклад, видатні автори Вільям Шекспір, Артур Конан Дойль, Льюіс Керол писали свої твори  англійською мовою, і вони стали відомими в усьому світі. Те ж саме можна сказати і про музику. Це Бітлз, Ролінг Стоун, Стінг.
Звучить пісня.

КОНСПЕКТ УРОКУ 9 КЛАС 

"PLANET IN DANGER. ENDANGERED ANIMALS." 6/03/2018                         

Theme: Problems of the planet. Endangered animals.

Aims: 1. сприяти формуванню навичок вживання лексики по темі, вдосконалювати навички мовлення й читання;
               
            2. сприяти розвитку навичок 4х видів мовленнєвої діяльності, логічного мислення
            3. виховувати любов до природи, відповідальне ставлення за свої вчинки проти  природного середовища,  ввічливе ставлення один до одного  сприяти 
вихованню зацікавленості предметом.              
              

Equipment: a book, headphones, a video, the cards, some pencils and sheets of papers with  felt-pens, pictures, some glue
                     
The course of the lesson
1    Greetings, a report
          Good morning children. How are you today? How are you getting on? You see, the weather is wonderful and let’s start our lesson. What was your homework for today?
P1: to do ex 7b p 156 – give some warnings to Dora – presentation
P2: ex 4 p 158 – complete the sentences
          T: Check up your hometask.
          T: We have a very interesting topic to speak about – Problems of the planet.   
          Endangered animals. Mahatma Gandhi said “The greatness of a nation can be judged  by the way its animals are treated” What do you think about, what does it mean? P1, P2, P3, P4….
T: At first let’s remember the words of the topic and on the board you can see a mind-map “ENVIRONMENT”. What does it mean for you? …. So, thanks a lot.
P1, P2, P3, P4, P5…
2.    The main part of the lesson
T: As you know a man lived in harmony with nature, but today the situation is quite  different. The animals and plants are in danger. Some of them are gone forever. They become extinct. Their natural habitat – the place where they live – is destroyed by the human activities. That’s why they are endangered. There are some photos of these animals – name them: a sea turtle, a panda, a rhino, an African elephant, cheetah, tree frog, a parrot, a wolf, a polar bear, a crocodile. Why are these animals killed? Do ex 2b p 160. 
T: Let’s listen to the text and fill in the grid. Put your headphones on and listen to the text. p 49 ex 23.

Giant panda
Elephant
Rhino
Where it lives
China
Central Africa

Food
grass
fruit
plants
How it has become endangered?
fur
tusks
horns
What has been done to protect it?
kill parks
hunting


T: So the scientists are worried too about this situation and they say – Do you know? P 161 – reading. Let’s agree or disagree with this information using the expressions –
I agree – disagree – fully – partly – absolutely – I couldn’t agree with – that’s for sure – that’s so true – that’s exactly how I think ex 4 p162.
P1, P2, P3, P4, P5…
T: So, the next task for you is to sum up the planet problems and mention their reasons after watching video.
1.    Global warming – the increasing number of cars and factories
2.    Pollution – rubbish everywhere
3.    Climate change – the global warming
4.    Shortage of water – waste of water
5.    Rubbish – using of so much plastic bags, throwing away mobile phones, batteries
6.    Endangered animals and plants – fur, entertainment, medicine, garbage
T: Work in groups: take one problem and make a list of practical ways to help our planet and then take a sheet of paper and make scribing and present it to the class.
1.    Deforestation – we shouldn’t cut down and burn the trees, we should plant 10 trees for every tree which is cut down, we should also recycle paper to reduce using of paper, we should protect animal habitat, we should avoid climate change and air pollution, we should save rainforests – the lungs of our planet. 
2.    Water pollution – shouldn’t pollute the rivers with chemicals from factories, spill oil in the ocean water, pollute the water with domestic and industrial waste, should save water, turn off while brushing teeth, take a shower,
3.    Air pollution – should ban cars from the city centre, force factory owners to put filters on the chimneys, we should wear a mask if the air is polluted
4.    Rubbish – we should learn people to use bins for garbage, clean up the litter, recycle it, find the clean forms of energy to save the planet.
Gr 1, Gr 2, Gr 3, gr 4.
T: So, today we have spoken about the animals and plants, people and environment, their problems, reasons and the solutions. We must be together – the Earth and the People.
Music is on and two girls are reciting a poem Lutskina N, Matsuta V
T: your h/w is to revise the words p 163, ex 6 p 164 to write, to make a project about the animal which is endangered and to write a letter to Mother Nature.
T: what have we done at the lesson? – we have done many exercises, we have listened to the text, found the problems and their reasons, watched the video, worked in groups and made the scribing. I think your mood is excellent because we have got high results and marks. Thanks for the lesson, good-bye.

Фотографії з відкритого уроку


























Конспект уроку в 5 класі 

"WE ARE UKRAINIANS" З ДОДАТКАМИ

Конспект уроку в 7 класі 

"BIG DINNER"

"GENRES OF FILMS"

Конспект уроку в 6 класі 

"MY FAVOURITE KIND OF SPORT"

Конспект уроку в 9 класі 

"PLANET IN DANGER"

Конспект уроку в 10 класі 

"CHOOSE THE CAREER" 

Конспект уроку в 11 класі 

"THE GENERATION GAP"

Позакласний захід "Лінгвістична гра

 "Enjoy the stations" для учнів 6 класів"



НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 

LONDON TRAVEL







Немає коментарів:

Дописати коментар